Subject: RB Hagudi-Alu põhitrassi ehitustööd
From: "Karl Kohler" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 26 Aug 2024 08:57:21 +0300

Tere,

Pöördun Teie poole sooviga kasutada Rail Baltica Hagudi – Alu põhitrassi
ehitustööde jaoks Transpordiameti hallatavaid teid. Kasutatavaid teid
kasutatakse materjali ning tehnika transpordiks Hagudi – Alu Rail Baltica
põhitrassi lõigule.  Teede skeem on toodud manuses.

Kasutatavad teed:

*	Punane T nr 20113 Hagudi -Kodila tee, kasutusvajadus 0,0 km – 1,6
km
*	Lilla T nr 20131 Seli – Koigi – Alu tee, kasututsvajadus 1,8 km –
6,295 km
*	Kollane T nr 20141 Rapla – Varbola tee, kasutusvajadus 0,0 km –
3,7 km

Siinkohal ootan vastust, kas Transpordiamet lubab Tariston AS-l kasutada
ülalnimetatuid teid?

Parimat

Karl Kohler

Töödejuhataja

Tariston AS

Toompuiestee 35, 10149 Tallinn, Estonia

T +372 5323 1626 / M +372 650 1000

E  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.tariston.ee/> www.tariston.ee